Thursday, March 18, 2010

Sekalung Tahniah



Assalammualaikum Warahmatullahhi wabarakatuh


Kesyukuran kita tinggikan kepada Allah Ta'ala atas kurnia yang tidak terhingga. Disebalik tirai semarak perayaan yang tersirat penuh makna, diiringi motivasi kecemerlangan ummah peningkat kualiti dan prestasi. Mengangkat mesej tersanjung budi, saya mewakili Exco Angkatan Belia Islam Malaysia Perak Darul Ridzuan mengucapkan ribuan terima kasih diatas usaha bersama menjayakan Ihifal Kebangsaan SERI/SEMI peringkat kebangsaan yang berlangsung pada 15-17 Mac lalu. Adalah menjadi harapan kami pimpinan ABIM negeri, agar majlis yang gilang gemilang ini menjadi model kecermelangan generasi dalam membentuk watak pimpinan masa depan.


Semoga anak-anak yang kita didik ini bertambah kuat kepercayaan agama, tinggi darjat dalam pergaulan, bertambah baik dalam tingkah laku, dan cemerlang akal budinya. Moga usaha yang ikhlas diganjari dengan berkat dan rahmat dari Allah SWT



Menegakkan Kebenaran dan Keadilan


..................................................................

Ramdani b Abd Karim

Exco Penyelidikan dan Pembangunan

Angkatan Belia Islam Malaysia

Negeri Perak Darul Ridzuan

1 comment:

budak comel said...

salam
moga program seumpama ini ,bila dilangsungkan akan dirancang dengan teliti agar segala program yang dijalankan akan berjalan dengan lancar dan sempurna ..............apa 2 pon syabas dan tahniah diatas prograM yang telah dilangsungkan .moga bila program seumpama ini dijalankan kita dapat wat yang terbaik daripada apa yang telah kita laksanakan sekarang ini .


pesanan ikhlas dari penaja ......

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates